Alla inlägg under september 2008

Av Anders - 25 september 2008 11:04

Ja då vare väl snart dags att dra igång eller inte riktigt ännu ska vänta tills efter tolv. Någon har ringt med hemligt nummer ett antal gånger. Som tur har jag inte hört detta. Har varit ute ett tag. Så kan vara därför. Iof har mobilen legat på ljudlöst också...jaja inte lätt för lilla migJag gråter inte.Dagens låt kommer nu :)Kram mina cyniska vänner ;)

Av Anders - 24 september 2008 10:54

Ibland blir man glad, ibland blir man överaskad ibland blir man både och. Idag var en sådan dag för mig. Nej det beror inte på att jag var duktig att städa (eller delvis göre ju det). Men utav städningen känner jag inget behag eller glädje. Utan bara nödvändigt ont som nu är klart. Däremot när jag städade hitta jag en kasse med tomma petflaskor och en 33 cl zingoburk, full! Kom på att den köpte jag nog i juli när jag åkte hem från öddö. Så utav detta blev jag glad.För idag har jag fått en Zingo!Kram mina cyniska vänner ;)

Av Anders - 24 september 2008 09:00

Ska försöka hinna städa min lägenhet idag (Nu går larmet på min mobil).Så nu kan jag fortsätta skriva. Inte för att ni märkte pausen som uppstod. Men jag tycker ni tar 30 sekunders vila från läsande så att vi hamnar i samma takt.Som sagt ska försöka städa idag i min lägenhet sen äre jobb. Det är väl det jag ska hinna med idag.Kram mina cyniska vänner ;)

Av Anders - 23 september 2008 17:20

Det blir fest på torsdag. Ska jobba imorgon men sen så ska jag festa utav bara tusan igen. Mitt liv består inte utav så mycket just nu. Bara jobb å fest. De flesta kanske skulle tycka att det är tragisk. Va fan det kanske det är också men jag trivs som laxkotletten i stekpannan.Sen en undran när ska jag bli av med detta jävla virus som verkar springa runt i min kropp. Borde man lyssna på kroppen kanske...näääää ;)Kram mina cyniska vänner ;)

Av Anders - 22 september 2008 10:05

Ja då ska man jobba igen. Idag börjar man 14 slutar inte förrän kring 11 imörö. Så det blir ett långt å segt pass. Men man får passa sig så man inte passar in. För då är det lika bra att ta sitt pass å dra utomlands.Idag ska vi lyssna på Frank Sinatra - My WayKram mina cyniska vänner ;)

Av Anders - 21 september 2008 19:16

Brage vann den oerhört viktiga matchen mot sylvia med 4-1. Detta innebär att brage är på rätt sida strecket! Nu fortsätter de så här så ska allt vara i hamn om två matcher :DDDOptimist får man väl vara :)Kram mina cyniska vänner ;)

Av Anders - 21 september 2008 13:17

Jupp igår blev det allt utav det där även om det såg dystert ut ett tag. Men väl på moongate var festen igång. Men det var ett gäng som tjata på man skulle komma ut dit där var stor fest. Eller ja var ju inte så stor fest mest folk som satt å dega å inte verka ha kul...Å sa ju nå liknande till en, verka dock inte uppskatta den kommentaren :PUte på S2 blev det dans som vanligt, inget nytt där men kul vare :)Hemgången blev iof skjuts hem...De tackar vi för :DDDIdag är det match på vallen för Brage. De möter Sylvia. Jag måste ju satsa 3-0 till brage. Optimist får man vara :)Imorgon börjar jag jobba igen...Insåg dock att jag inte jobbar så många dagar som jag trodde från början :) 2 låååånga pass å ett litet kort ett blire denna vecka :)Nu vet ni alla som läst detta alldeles för mycket om saker ni inte bryr er om. Men ack å ack...någon arm stackare fann nog detta roligt ;)Kram mina cyniska vänner ;)

Av Anders - 20 september 2008 10:50

Vakna upp imorse. Kom inte på vilken dag det var, om jag skulle jobba eller ej. Kände lite smått panik, men efter en hel del övervägande och tänkande vad jag gjorde igår kom jag fram till att det var lördag idag...å det äre väl ;)


Idag tänkte jag gå ut om jag hittar någon att kröka med vill säga. Ni får gärna säga till mig om ni ska göra det...


Kram mina cyniska vänner ;) 

Ovido - Quiz & Flashcards