Alla inlägg den 17 september 2008

Av Anders - 17 september 2008 12:55

I allt mitt funderande över hur många smurfar det finns. Så fick jag reda på att smurfarna fyller 50 år i år. Det verkar konstigt me tanke på att gammelsmurf är mycket äldre än så. Men de kanske inte lever efter samma tideräkning som vi gör.


Men eftersom det fyller 50 år så tyckte jag denna lilla film passade :) 



Av Anders - 17 september 2008 08:56

Vakna upp imorse klockan var halv 10 (ja läs när detta publiceras så förstår ni annars förklarar jag nu). Men när jag sen satte mig vid datorn var klockan visst bara halv 9. Förvirringen verkar fortsätta idag också.


Men idag har jag en mycket viktig fråga som jag måste ställa. Jag hoppas att någon person där ute har svaret. Hur många smurfar finns det? Jag har försökt räkna dem men jag kommer bara på 4 ungefär. Å jag vet att det är en hel jävla hög med smurfar! Så hjälp mig med denna fråga tack :)


Kram mina cyniska vänner ;) 

Ovido - Quiz & Flashcards