Alla inlägg den 10 september 2008

Av Anders - 10 september 2008 13:26

Händer inte så ofta att jag läser andras bloggar. Mest för att de jag läser är så jävla deprimerande. Men jag tog mig iaf en vända runt å gjorde det. Inte fan vare någon skillnad idag.


Var är världen på väg om man inte kan se sig själv med lite självdistans. Inse att ens problem kanske inte är så stora som man gör dem till...Eller äre bara jag som tar livet för lätt. Nej tror inte det. Livet är inte värt att haka upp sig på utan bara leva vidare. För oavsett vad hur mycket man hakar upp sig på det som har hänt. Så kommer det för alltid att ha hänt. Så antingen gör något åt det så du slipper det, må det vara nästan vad som helst. Eller så lämna det bakom dig å fortsätt leva ditt liv till max. För när man gör det är livet jävligt underbart :)


Nu blev jag lite deprimerande. Å det ber jag om ursäkt för.


Kram mina cyniska vänner ;)

Av Anders - 10 september 2008 12:52

Här följer min förklaring på det ordet


"Något hemskt som drabbar någon annan men som är jobbigt för en själv"...hur nu det går ihop?


Kram mina cyniska vänner ;) 

Av Anders - 10 september 2008 10:12

Klockan är 10. Jag har ätit frukost men ändå är jag hungrig som fååå. Funderar om man inte skulle ta sig en vända till tenoren å käka där. Dock så jävla tråkigt att äta själv. Å sen ska jag äta där imorgon. Är ju inte precis billigt att äta ute. Iaf inte om man jämför med vad det kostar att äta hemma. Å de där pengarna jag hade i ren vinst igår. Har jag ju redan spenderat så jag kan inte använda de ju :P


Men vad ska jag äta? Dagens i-landsproblem!


Kram mina cyniska vänner ;) 

Ovido - Quiz & Flashcards