Alla inlägg den 12 september 2008

Av Anders - 12 september 2008 13:03

Ja så många pass har jag kvar innan jag får festa. Festabstinensen har inte minskat. Å allt skyller jag på buddn0llan som i måndags gjorde att jag ville festa igen!


Som tur jobbar man ju. Vilket gör att man har något att göra. Vilket kanske också gör att abstinensen försvinner. Man kan ju iaf hoppas :)


Kom på en dum kommentar som jag sa till en tös i lördags. "Du har inte speciellt vita tänder". Varför jag nu skulle säga det vet jag inte. Var inge illa menat. Var bara ett konstaterande. Men varför jag ska konstatera saker hela tiden som ingen igentligen vill veta har jag inte riktigt förstått. Men kul hade jag åt det iaf :)


Sen hade jag kul åt en tös som påpekade ett antal gånger för mig vad hon hette. Å att jag borde komma ihåg det. Vilket jag gör nu så hon lyckades ju :). Ni andra borde kanske göra samma sak. 


Kram mina cyniska vänner ;) 

Ovido - Quiz & Flashcards