Alla inlägg den 19 september 2008

Av Anders - 19 september 2008 19:34

Jag funderar om jag ska köpa mig lite chips då kom jag ju på att hemköp borde ha hemkörning. För det heter ju hem-köp...att man handlar å får maten hem till sig. Det heter ju inte Gåköp...


Nej hemköp för härmed byta namn till gåköp om de ska ha de regler som gäller idag! annars ska de fan köra hem grejerna till en!


Kram mina cyniska vänner ;)



Av Anders - 19 september 2008 12:48

Del 5 utav spritskolan är filmad. Just nu sitter jag bara å väntar på att den ska bli färdigklippt för att läggas ut. Vet inte när det kommer ske. Kan ske idag, imorgon eller om ett år...vad vet jag.


Igår var en jävla kul kväll. Hade lite problems med att hitta förfest men så fort det löste sig så vare galej hela kvällen. Tänkte om jag skulle försöka orka ut idag men nej det gör jag nog inte...vill bara ta det lugnt å inte göra ett skit än så länge iaf :P


Fick en uppblåsbar madrass i ögat igår. Det var ju trevligt så nu har jag skadat båda mina ögon på 8 dagar. Som tur har jag gott läkekött så det fixar sig. Jag lär väl märka om jag inte kan se längre :P


Dagens visdomsord lyder som följer


"Självmord är dödens autobahn"


Kram mina cyniska vänner ;)

Ovido - Quiz & Flashcards