Alla inlägg den 26 september 2008

Av Anders - 26 september 2008 13:51

Nu är den äntligen här. Å här kan ni se den :DDD

Av Anders - 26 september 2008 11:28

Hade visst glömt lägga upp kort från kårkvällen den 18 september. Men nu ligger de uppe. Så det är bara att gå in å kika. Ligger även kort från 25 september ute nu. Titta å njut!


Kram mina cyniska vänner ;) 

Av Anders - 26 september 2008 10:35

Var ut igår. Det var en hyffsad kväll. Dock lite besviken för killen i baren (som nu heter olle trots att han hette nå annat) kunde inte blanda alger. Men jaja thats life. Sen blanda jag skräcken å den ser ju lika äcklig ut som alltid :P


Sen kom det en tös fram å gnällde på mig. Å sen sa att de här ska du skriva om i din blogg för det gör du alltid. Så nu har jag gjort det. Hoppas du är nöjd...


Igår drog jag ett skämt som jag inte tänker skriva här för jag vet sen igår att det finns folk som inte tycker det är roligt. Varför förstår jag inte. Men iaf en person blev buttrig på mig när jag drog ett lite smått roligt skämt :)


Kram mina cyniska vänner ;)

Ovido - Quiz & Flashcards