Alla inlägg den 16 september 2008

Av Anders - 16 september 2008 09:37

Igår var en förvirrande dag. När jag vaknade på morgonen så gick jag runt ungefär en timme å trodde att det var januari. Det var först när jag försökte tänka ut när jag skulle klippa mig som jag kom på att jag borde klippa mig innan jag fyller år. Då slog det mig men jag fyller inte år på våren jag fyller ju i november. Då insåg jag att det fortfarande var september.


Sen när jag väl kom till jobbet så lyckades jag med bedriften att första tappa bort koppen som jag skulle ha te i. Sen när jag väl hittat den vilket säkert tog en kvart (För man skulle göra massa annat också). Så glömde jag bort att jag fixat med te. Så där stod säkert min kopp med te i 30 minuter innan jag insåg att jag skulle dricka te.


Tur är att man jobbade med en som är nästan lika förvirrad som mig...


Kram mina cyniska vänner ;) 

Ovido - Quiz & Flashcards