Alla inlägg den 27 december 2007

Av Anders - 27 december 2007 16:51

Tror inte man kan vara så här trött som jag är just nu. Om ni är tröttare än detta kan ni väl säga till det för i sånna fall borde ni vinna på lotto också. Så liten är chansen att ni är tröttare än mig.


Annars fick jag reda på att imorgon ska jag jobba. Jihaaaa. Fast jag var skyldig en person ett par timmar så bara att plocka igen dem. Men nu är jag ännu mer fast i detta förbenade hamsterhjul. Kan inte någon sätta käppar i mitt hjul :P


Å varför måste jag springa i hjulet under julen. Verkar det juligt? nej det är bara onödigt. Men jaja får väl pengar i januari iaf :P Som om pengar vore livet. Nej livet vore att få jobba lite å få mycket betalt. Men för att lyckas med det måste jag få folk som jobbar åt mig. Å det kommer väl inte att ske. För då måste jag bli borgare å vem fan tycker om borgare :P


Kram mina cyniska vänner 

Ovido - Quiz & Flashcards