Alla inlägg den 16 december 2007

Av Anders - 16 december 2007 18:35

Ja då har jag gjort ett 24 timmars pass gick väl relativt lätt...Missade dock en fest som jag gärna gott på men men what to do.


Nu kan jag säga med 95% säkerhet att jag inte kommer festa på en månad. Det är rätt länge det. Men när de röda dagarna kommer fram tar jag också ledigt från festande. Man ska inte festa när de är meningen att man ska ta det lugnt. Verkar så jävla korkat. Bättre att festa de andra 300 dagarna i stället (antar att det är fler än 300 dagar som är röda men poängen lät bättre med en jämn siffra).


Nej snart dags för mig att inse att jag är för gammal för att festa...fast snart är ju också ett relativt ord...snart kanske inte präcis är nu, å kanske inte präcis om ett år. Utan kanske närmare när jag inser att man inte kan vara ett barn längre å de lär ju dröja för barn är roligt att vara :)


Våga vägra vara vuxen är ett bra motto som man kan leva efter. Men detta samhälle vi lever i får man ju inte leva på det sätte. Ha säger jag. Jag tänker fan inte bli någon bra å produktiv samhällsmedlem :P


Kram på er mina cyniska vänner ;) 

Ovido - Quiz & Flashcards