Alla inlägg den 17 december 2007

Av Anders - 17 december 2007 12:02

Då ska jag snart ta mig iväg till jobbet. Men först tänkte jag bara berätta att jag nu har lämnat in kameran för reparation så förhoppningsvis har jag en fungerbar kamera efter jul! Så då kommer ni inte undan.


Alla ni som gnäller på mina kort. Jag ska få sista skrattet. Om ni bara visste hur mycket jag tog bort för att inte göra någon obekväm. Å helt ärligt talat skiter jag i om er maskara rinner på bilden eller om ni har dubbelhaka. Jag är ledsen! Men kameran kan inte ljuga så jävla mycket! Har ni dubbelhaka på bilden så har ni det i verkligheten också. Så tycker ni inte om hur ni ser ut på bilden så tycker ni inte om hur ni ser ut i verkligheten heller!!!


Sen till sist igen. jag vet inte hur många gånger jag har sagt detta. Jag lägger inte upp bilderna för att ni ska bli arga, vilket många verkar tro. Jag lägger upp dem för att ni vill ha dem där. Fast inte på er själva, det logiken går inte ihop...


Nej väl synes på bilder nästa år mina fotografiska kamrater


Kram på er mina cyniska vänner ;) 

Ovido - Quiz & Flashcards