Alla inlägg den 23 december 2007

Av Anders - 23 december 2007 13:08

Jag undrar följanda. Varför när man har köpt något eller om man gjort något så säger man "Gissa hur mycket den kosta", "gissa hur lång tid det tog" osv. VARFÖR FRÅGA ENS!!! DU VET ATT JAG INTE VAR DÄR!!!! Jag kommer med största sannolikhet att svara fel!!! Är ingen förpörskans jävla guru!!! Det är fan störra chans att en ny estonia katastrof inträffar än att jag svarar rätt på den där frågan. Så snälla jubelidioter, SÄG BARA RÄTT UT!!! Säg inte åt mig att gissa, för jag vill inte gissa. Jag vet inte ens svaret. Tycker ni det är så kul att se någon gissa fel på fel, om och om igen!!!


Nej ni människor där ute i världen som vet att ni säger så här ni är idioter!!!


God Jul mina cyniska vänner ;)



Ovido - Quiz & Flashcards