Alla inlägg den 20 december 2007

Av Anders - 20 december 2007 16:41

Alla måste bara gå in å kolla på detta. Mitt kära lilla morgårdshammar. Man blir så stolt :DDD


Klicka här 


Kram på er mina cyniska vänner 

Av Anders - 20 december 2007 13:48

Julmusik, städande å springa runt å fixa lite allmänt är vad denna dag består utav. Å nu kom mariah carey - all i want for christmas is you. Jaha tänker ni det var ville vi inte veta. Men det skiter jag i för ni läser ju detta ändå. Å då kan jag skriva vafan jag vill.


Ni är rätt korkade om ni läser detta även fast ni tycker det är onödigt. Det är ju bara att inte läsa alls. Eller har ni inget vettigare för er än att läsa något ni inte vill. Korkade människor. Till er andra som vill läsa detta säger jag att ni är nästan ännu mer korkade. Läsa nått så här onödigt. Kan ni tänka er då hur korkad jag är som skriver detta. Nä fyfan nu får det vara nog!!!


Kram på er mina cyniska vänner ;) 

Ovido - Quiz & Flashcards