Alla inlägg den 10 december 2007

Av Anders - 10 december 2007 10:59

Jaha då var man tillbaka inne i det förbenade hamsterhjulet. Man springer å springer men endå för man väldigt lite för mödan. Å detta har man utbilda sig för. Allt för att man ska vara en duktig arbetsmyra i detta marknadskapitalistiska samhälle vi lever i. Vore det inte bättre att vi gick direkt ut i arbetet istället. Nej för då skulle vi ju inte vara lika duktiga arbetsmyror. Å då skulle vi inte vara lika hårt indoktrinerade som vi är efter vi gått i skolan.


Det enda bra är att både idag å imörö får jag betalt för att bada. inte för att det är så roligt som det låter. Har aldrig riktigt tyckt att bada är ju jihoooooo.

Men på torsdag ska de sista hjärncellerna som finns kvar i min hjärna bort sen ska hjärnan ta semester i en månads tid ungefär. För då ska jag springa som en gnu i mitt hamsterhjul


Kram på er mina cyniska vänner ;) 

Ovido - Quiz & Flashcards