Alla inlägg den 19 december 2007

Av Anders - 19 december 2007 10:28

Idag gjorde jag det ingen annan person gjort förut. Sagt till mina föräldrar att jag går ner i vikt när jag är hemma hos dem :P . Så jävla tråkig mat tycker jag att det är hos dem. Men så lever vi i olika tidevarv.


Idag ska jag tillbaka till jobbet i 5 timmar. Sen är det en dags ledigt innan jag ska jobba 5 dagar till. Jajjamen jobbar julafton. Kul jul eller nått sådant. Men det gör mig ingenting. Julen är endå bara så fucking jävla kommersellierad (kan inte stava det ordet just nu).  Det enda roliga är maten och kalle (å kalle är inte en produkt utav all kommers. Förbaskat svårt ord det där)


Oki punkt nummer två kan inte någon skicka in en kommentar så jag får veta hur man stavar kommers och kommersiell...För jag klarar inte av det. Tror jag har åkt på något 24 timmars dyslexi. Å varför stavas dyslexi så konstigt, tror inte gubbarna som kommit på det ordet att de har tillräcklgt svårt att stava som det är redan, utan nejdå vi hittar på ett så svårt ord vi kan bara för att göra livet surt för dem.


Tillbaka till julen igen. Vilket jag ska jobba på. Kul jul igen! Jobbar nyårsafton också kul nyårsafton. Fast det gör mig inte ett skit, kan festa någon annan gång istället. Å bättre betalt äre. Däremot fundrar jag på att ta ut lite semester i januari. Ta ut fyra dagar å få 12 dagars ledigt :DDD


Nej nu är det nog med denna cynism för dagen. Nu ska jag gå å få något i magen!!!


Kram på er mina cyniska vänner ;) 

Ovido - Quiz & Flashcards