Alla inlägg den 26 december 2007

Av Anders - 26 december 2007 13:38

Jaha då var vi här igen med ännu en nedräkning. Känns det igen. Ha så kul kan man ha när man inte har något annat att ha...eller va.


Det är 10 arbetspasskvar innan jag går på semester jaha tänker ni dit äre inte så långt då. Jo det är först den 11 januari jag får semester. Det vill säga om den går igenom men det lär den göra annars blir jag halvt galen.


Å blir jag galen då kan inte jag skriva något cyniskt. Å då kommer ingen att läsa det här. Å då slutar jag skriva. Å då måste jag hitta något annat sätt att spendera min tid på. Å då tar jag säkert upp löpning eller dyligt så jag får motion. Å då kommer jag att springa maraton och åka vasaloppet m.m Å då kommer jag få diplom eller medalj. Å diplomet har det gjort utav papper, medaljen utav guld. Papperet utav regnskog i sydamerika, guldet från en gruva i afrika. Å då kommer jag att bidra till att regnskogen försvinner och att lågavlönade afrikaner fortfarande måste jobba i sina osäkra gruvor.


Så passa er så att jag inte blir galen!!!


God Jul mina cyniska vänner ;) 

Ovido - Quiz & Flashcards