Alla inlägg den 9 december 2007

Av Anders - 9 december 2007 10:33

Har varit fest idagarna tre. Yaaay eller nått sånt. Blev å tänka igår på varför man ska vara på en fest när man inte har roligt längre. Var inget sånt denna helg men i vanliga fall när man känner för nej nu har jag inge roligt längre nu går jag. Då börjar alla tjata på en att "joooo viss ska du stanna". Nej det ska jag inte, jag har inte roligt. Å igentligen bryr ni er inte om jag stannar eller ej så varför säga så där då???


Det är bara för att ni vill få er att känna er bättre, få mig att tro att ni bryr er när ni igentligen inte bryr er, de enda ni bryr er i just för tillfället är att festa å ha kul själv, vad som händer med de andra gör inte så jävla mycket bara ni har roligt. Sen visst är det lättare att ha roligt om andra har roligt men att andra har roligt är inte er prioritet.


Så snälla sluta tjata på att man ska gå, kan man inte bara säga. Jaha hoppas du har haft roligt så länge det vara.


Sen lite annan kuriosa så har sverige 5 åkare till andra slalom åket idag (om jag inte räknat fel) :)


Kram på er mina cyniska vänner ;) 

Ovido - Quiz & Flashcards