Alla inlägg under mars 2008

Av Anders - 15 mars 2008 08:40

Ja det är väl ungefär vad som kan beskriva mig. Jag har gått å hostat å hostat å hostat i dagarna tre nu. Förkylning å feber också på köpet tack för det televerket. Jag har hostat så jävla mycket så jag ska få hosta ett eget tv-program.


Ja lite humor ska man väl få ha ändå. Nej dags att fortsätta kavalkaden utav schlager. Ikväll är den å får se om man orkar vara vaken hela tävlingen...


Idag ska vi se om vi kan få med flera klipp eftersom vi ska nu öka uppladdningen. Glöm inte att Bengtzing har startnummer 4 :DDD


Idag är det Elin Lanto - Money



Av Anders - 14 mars 2008 13:42

Skriver lite kort här innan det är dags att dra vidare. Men de enda viktiga jag skriver är ju melodifestivalslåten som ni kan se här nedanför denna gång äre  Shirley clamp - Min Kärlek



Av Anders - 13 mars 2008 11:52

De var vad självrisken gick på för en krossad ruta och en förstört lås. Jävla pundare som förstörde "My little love bug" Såg att det kanske är dags att fixa lite rost på den. Jaja de är morgondagens problem :). Bilen är iaf hel nu. Min fader ska fixa lite smått me den innan jag kan ta tillbaka den igen. Yaaay, nästa vecka är jag en stolt ägare utav "My little love bug" undrar om inte jag ska lackera in "My little love bug" på bilen :P


Nu till melodifestivalslåtarna igen. Idag är det Pandora - Runaway 

Av Anders - 12 mars 2008 09:46

Då var man igång igen. Jag baka som en tok vaniljmunkar. De råkade då bli lite stora men jaja sånt man får räkna med i felmarginalsprocessen ;) . Men goda blev det. Sen kom ju jag på att jag äter inte så mycket sånt där så varför baka så mycket. Så jag gav bort 20 munkar utav 24 :P


Någon ska väl få ta del utav mina mästerverk :DDD


Dags att fortsätta melodifestivalsuppladdningen.  Idag är det Sannas tur med vågar du, vågar jag



Av Anders - 11 mars 2008 09:29

Nu är det inte många dagar kvar till melodifestivalsfinalen eller som vi ska få det omdöpt till Schlagerfestivalen! Sen ska vi gå ut eurovisions-skiten. Å bara satsa på det inhemska :)


Men eftersom det snart är dags för finalen är det väl dags att ladda upp med lite gamla godingar från förr. Först ut är en utav 4:e deltävlingens vinnerskor. Linda Bengtzing - Hur svårt kan det vara.



Av Anders - 10 mars 2008 08:33

Yaaaay va glad man är denna vecka jobbar jag 55 timmar :DDD Jihaaaa! Gör volt och slår runt i en stor glädjeyra :P


Nej dags att återgå till det vanliga sättet att vara eller inte vara. Igår blev jag bjuden på mat som jag fick laga. Trevligt trevligt :) Det blev kyckling wok med nudlar å lite grönsaker. Till efterätt blev det chokolääädepudding. Mumma!


Låten som följer nu ska vi skicka till eurovision. Den är gammal men de skiter vi i. Den är bara så rolig :DDD 



Av Anders - 9 mars 2008 19:01

Var tre dagar sen jag skrev senast. Har haft fullt upp med en del just nu. Ligger efter med läsande utav mitt manus ska försöka hinna med det någondag. Ska bättra på mig att skriva här också igen. Kan berätta att jag jobbat en del. Sen har jag även hunnit med att fira min mor. Hon fyller år på kvinnodagen.


Min bror var till elgiganten för att köpa en skrivare till henne. Men då hade de inte den sort som de stod på deras hemsida att de hade inne på lagret. Men då hade de självklart en annan skrivare som var 400 kr dyrar...ööö skulle inte tro det. Jävla elgigant! Blev ett usb-minne istället :) 


Sen blev det utgång igår, det blev även hemgång å landgång. 


Dags för en grym låt igen. Jag spelar bara grymma låtar :)



Av Anders - 6 mars 2008 08:07

Var å fota på framtidsmuseet inför affischen som ska sitta uppe. Det gäller då mitt lilla spex. Å ja det är ju mitt spex eftersom jag är den viktigaste personen i denna ensambeln. Nu vet jag att en del tycker inte att detta är rätt men jag kan inte rå för att jag är bäst ;)


Idag äre jobb igen. Likaså imorgon. Sen är jag iaf ledig lördag och söndag. Fast är väl inte ledig dem ändå ska ju vara höger å vänster ändå. Å sen jobbar man på måndag igen. Kan inte jag få vara ledig som alla andra. Jag saknar studentlivet då man var ledig i stort sett hela tiden. Inget hade man att göra, alldeles lagomt vare iaf. Nej nu har man fullt upp :P


Nu en bra låt med Goldfinger 


Kram mina cyniska vänner ;) 

Ovido - Quiz & Flashcards