Alla inlägg den 15 mars 2008

Av Anders - 15 mars 2008 15:49

Har varit iväg å käka lite. När jag kommer tillbaka stinker det verkligen i trappuppgången. Å då menar jag inte den där trevliga lukten som kommer när jag har bakat :) . Eller hur bandy :). Iaf så ser jag ett spår på golvet å de där spåret leder hela vägen fram till en utav mina grannar där det är en rätt stor pöl. Då har grann jäveln släpat ut något som jag nog inte vill veta vad det är.


Men om man ska bli av med något (om det nu är ett lik) varför då lämna spår efter sig. Tror de inte att grannarna inte kommer att gnälla (iaf mina) å då lär ju spåret säga vem den skyldige är, eller? Jag kanske bara är en amatör aktig sherlok holmes men jag hade då fan listat ut vem den skyldige är. Man behöver inte precis förstoringsglas för det.


Till er som inte fatta det så tror jag inte att det var ett lik som släpades ut. Dock kan man ju inte vara helt säker ;)


Mera schlager tack.


Kram mina cyniska vänner ;) 


Kram mina cyniska vänner 

TV4

Av Anders - 15 mars 2008 11:56

Ja jag vet att detta har jag tagit upp förut om denna kanal som ska skilja sig från resterande komersiella kanaler? Ja så sa Lasse från nyhetsmorgon på TV4. SKILJA SIG! Vafan är skillnaden mot en annan komersiell kanal. Den enda skillnaden är ju att de visar längre nyheter. Inte på ett mer seriöst sätt. Men bara längre. Patrik Ekwall säger väl de mesta. Å deras jävla övergångar mellan de olika nyheterna. Ja idag tog anja en stormseger blire nå storm i sverige idag. What? Vad tänker ni med!!! Sluta försöka vara lustiga, gör bara ert jobb. Ni är för fan inte komiker!


Sen har vi Nyhetsmorgon där bl.a vi har lasse. Där de försöka skapa en myskänsla å visst det är bra. Om det inte vore för alla reklam som är varje kvart! Sen ska de ju hinnas med Två omgångar nyheter på en timme. Ja undra hur mycket vi har kvar då att sända på sin höjd 30 minuter. Mmm det skiljer sig sååå mycket från komersiella kanaler. GRATTIS TV4! De andra komersiella kanalerna hymlar iaf inte med va de satsar på!


Å varför ha en tittarombudsman när den inte har något att säga till om. Är det så många som gnäller på er så att ni måste ha någon som arbetar heltid att ta emot alla klagomålen?


Nu lite mer schlager :D  


Kram mina cyniska vänner 

Av Anders - 15 mars 2008 08:40

Ja det är väl ungefär vad som kan beskriva mig. Jag har gått å hostat å hostat å hostat i dagarna tre nu. Förkylning å feber också på köpet tack för det televerket. Jag har hostat så jävla mycket så jag ska få hosta ett eget tv-program.


Ja lite humor ska man väl få ha ändå. Nej dags att fortsätta kavalkaden utav schlager. Ikväll är den å får se om man orkar vara vaken hela tävlingen...


Idag ska vi se om vi kan få med flera klipp eftersom vi ska nu öka uppladdningen. Glöm inte att Bengtzing har startnummer 4 :DDD


Idag är det Elin Lanto - Money



Ovido - Quiz & Flashcards