Alla inlägg den 19 mars 2008

Av Anders - 19 mars 2008 12:29

Okaj alla känsliga läsare. Det jag kommer att skriva nu är extremt extremt känsligt!!! Ericsson går ut med en vintsvarning!!! Å det konstiga är ju hur man kan varna för en vinst? Är inte en vinst något positivt? Nej då inte i den värld vi lever i idag. Då behöver inte en vinst vara något positivt. Allt beror på vad vi gjort tidigare. WHAT?


Å som nu inte det vore nog. Ericsson gör en vinst på 150-200 miljoner euro. Eller vinst är fel att skriva. Det är 150-200 miljoner i resultat innan skatt. Men är ju för en amatör i princip samma sak som vinst. Ååååååååååå nej ni gör nästan en miljard i vinst. Stackars er, nu är det väl dags för en åtgärd, genom att sparka folk så att vi kan uppnå den vinsten som vi behöver för att överleva? öööö logiskt. Nej!


Å hur förklarar man detta fenomen. Jo det gör man enligt denna lätta princip. "Allt är ekonomernas fel"


Kram mina cyniska vänner ;)

Av Anders - 19 mars 2008 09:49

Ja vad ska man säga. Denna killen! Han är min idol :DDD  Titta å njut så jävla rolig :)



Av Anders - 19 mars 2008 08:39

Fortfarande lite sjuker men nu får det vara nog med att vara hemma så tar mig till jobbet idag. För att avverka de timmarna som ska avverkas. Jaja vad ska man göra när haspen är på. Eller något sådant. Nej det får fan snart vara dags för den här förkylningen att försvinna nu på engång :P


Lite Eurovision här innan jag säger farväl för detta inlägg


Danmarks bidrag är det denna gång 

Ovido - Quiz & Flashcards