Alla inlägg den 17 mars 2008

Av Anders - 17 mars 2008 14:36

Känner en del människor å har så gjort under alla mina vackra levnads år som håller på inom musikbranchen. Eller ja de är amatörer hela bunten men på dem låter det jämt som att de är jättestora eller på väg att bli det eller kommer att bli det. Nej det är ni inte, troligtvis kommer ni inte någonsin att bli det.


Missförstå mig inte, skulle de lyckas är jag den första som skulle bli glad å försöka suga ut så mycket som möjligt utav bekanskapen, ja jag är en gam men de är större delen utav alla ni som läser detta också.


Nej men av någon anledning höjer sig alla till skyarna, utan någon som helst självdistans. Statistiskt sett så kommer ni att förbli den här lilla amatören som ett fåtal bryr sig om. Ni kommer inte kunna leva på er musik utan måste ha ett jobb på sidan. Å för mig är man inte stor om det är så! Men det kanske bara är jag å jag är väl en idiot bland de flesta musiker nu. Å nu slutar väl alla dessa att prata med mig...Haha! Tack för den :P


Kram mina cyniska vänner ;) 

Av Anders - 17 mars 2008 08:57

Ja så känner jag för mitt förbenade jävla hostande. Är även lite snorig men de kan jag stå ut med, å även lite ont i halsen, är väl lite drygt de med. Men om ni kan tänka er en grymt jävla irriterande dalkarl som går runt å svär åt sig å sitt förbannade hostande. Då kan ni se mig framför er. Fyfan vad jag vill slå ihjäl mitt hostande. Hade hostandet haft en personlighet då hade jag tracka ner på den så de bara sjöng om det. Hostandet skulle bli så ledsen att de övergick till hicka iställe!


De är va jag känner för de här just nu. GE DIG!!!


Då kan vi börja uppladdningen inför Eurovisionen. De börja iof med Piraterna här igår vare väl. Är inte allt för många bidrag jag tycker är okaj å ännu färre som jag tycker är bra. Men andorras gillar jag här kommer den :) 


Kram mina cyniska vänner ;)




Ovido - Quiz & Flashcards