Alla inlägg den 21 mars 2008

Av Anders - 21 mars 2008 09:15

Skulle sätta i mina linser här om dagen. (ja man gör ju det nästan varje dag men idag var lite speciell). Då iaf så ser jag hur jag tappar ena linsen. Fyfan tänker jag. Letar å letar men hittar ingen. Så då äre ju bara att kasta andra linsen också å ta ett par nya. Å jag sätter först i den högra linsen. Men den har lite svårt att fastna. Till slut får jag väl dit den. Å då upptäcker jag fan vad suddigt jag ser. Då hade jag visst inte tappat första linsen utan jag hade fått dit den på ögat utan att märka det. Så jag kastade den andra linsen i onödan. Så då vare bara att kasta den linsen som jag trodde att jag tappade :P


Sak nummer två som var lite tokig. Var att jag skulle å handla halstabletter eftersom jag av någon anledning tappat bort alla mina halstabletter, å det var en hel del om inte jag mindes fel. Iaf gick jag å handla men inte halstabletter :P . Väl hemma så går jag å rotar i en låda efter något annat å där hittar jag 2½ påse med halstabletter. Haha där var dem. Så vilken tur att jag inte köpte fler halstabletter.


Det kommer mera :P ...Nummer 3. Var när jag skulle ta en vända med bilen. Å jag visste att jag hade haft bilnycklarna å lagt dem i fickan. Men jag hitta dem inte där. Jag letade överallt. Efter ett par minuters letande så känner jag efter i fickan å visst där låg dem :P


Det var nog allt utav tokigheter för denna gång men helt säker på mitt minne kan man ju inte vara kanske dyker upp något mer om ett litet tag


Kram mina cyniska vänner ;) 

Ovido - Quiz & Flashcards