Alla inlägg under augusti 2008

Av Anders - 7 augusti 2008 10:03

Dags att fylla upp förrådet med sådant där som gör att man blir lite snurrig i skallen. Det börjar sina i ölförrådet, däremot i spritförådet behöver jag inte köpa något på flera år. Dock känner jag mig själv rätt så kommer det att utökas så småningom även fast det inte behövs :P


Kram mina cyniska vänner ;) 

Av Anders - 6 augusti 2008 21:54

Jiha så fick man vara ledig. Efter 216 timmars jobbande på en månad är man äntligen ledig 4 dagar. Å dessa 4 dagar ska jag spendera 3 dagar nere i småland. Yaaay!


Dagens funderar är varför vissa personer blir att tjafsa med mig. Iof gillar jag folk som tjafsar med mig. Det är roligt när någon försöker sätta sig emot mig å det jag tycker å tänker...Jag vet ju att de inte kommer att vinna så. Eftersom jag vet att jag har rätt.


"Eller jag har inte alltid rätt jag har bara inte haft fel än så länge" ;)


Kram mina cyniska vänner ;) 

Av Anders - 5 augusti 2008 16:52

Jobbade jour inatt. Vid ungefär 12 sa jag att nej nu borde jag gå å lägga mig men det tog mig två timmar innan jag kom till sängs. Sen på morgonen pratade jag med jobbakamraterna som kom där. Å av någon anledning så råkade bli att orsaken till att jag inte kom i sängs var för att jag skulle "producera" grädde :P


Så tokigt det kan bli, tror man borde ha varit där för att fatta det roliga men de skiter jag i


Kram mina cyniska vänner  ;)

Av Anders - 4 augusti 2008 10:48

Av Anders - 4 augusti 2008 10:34

Här kommer mitt senaste lilla visdomsord


"Att vara rädd är inget att vara rädd för"


Ibland kommer jag på så finurliga saker :)


Kram mina cyniska vänner ;) 

Av Anders - 3 augusti 2008 14:18

Var en person på jobbet som ville byta så jag jobbade förmiddag istället för ättemiddag. Blev en lugn dag på jobbet utan nå större besvär. Håller på att funder om jag ska spela in spritskolan del 5 ikväll, man vet ju aldrig vad man får för sig när man sätter igång med det där. Kan ju sluta lite var stans :DDD


Men jag vet iaf att det är brunstig torsk jag ska göra. En enorm god drink :)


Kram mina cyniska vänner ;) 

OS

Av Anders - 2 augusti 2008 11:28

Har kommit underfund med att OS börjar om ett par dagar. Har inte haft en tanke på det fram tills nu. Å det är i Kina. Vilket gör att man får vara vaken mitt i nätterna. Själv minns jag förragången det var ett sådant OS. Det var i Sydney (eller hur det stavas). Då minns jag att jag såg Lasse Frölanders guldlopp. Vilket minne!


Någon som vill skapa ett nytt natt minne med mig under OS. Vi kan ha våran egna olympiad ;)


Kram mina cyniska vänner ;) 

Av Anders - 1 augusti 2008 09:05

Det är vad som väntar mig på jobbet. Eller kanske inte men vafan det ska betas av. Känner bara nu att jag skulle behöva ett par dagar ledigt. Känner att musten börjar ta slut. Å det är ju inte ens jul ;)


Jag var duttig igår å gjorde pottisgratäng. Den blev som väntat apgod. Eller den blev det efter ett till tag i ugnen ;)


Kram mina cyniska vänner ;) 

Ovido - Quiz & Flashcards