Alla inlägg den 19 augusti 2008

Av Anders - 19 augusti 2008 16:34

Man känner att semestern kommer närmare och närmare 2 pass och en mötestur kvar, sen så är det dags. Det får det att spritta i kroppen utav glädje. Febern är borta å snart är det dags för n0llan att ramla in å få träffa "Dei Beneficium Da Humanis". För er som inte vet vem det är (hur man nu inte kan veta det eftersom det är min blogg å handlar om mig å mitt jävla ego) så är det jag!


Tycker det är kul att vi är så många som skriver sådana här saker. För den största anledning till varför man skriver sådant här är ju för att man är så jävla egocentrisk av sig. Livet handlar inte bara om dig själv! FATTA DET!


Det är ungefär som när folk lägger ut bilder på sina resor på facebook. Jag skiter att ni har varit runt om i världen, det intresserar mig inte att se era bilder! För att känna det ni känner för bilderna så måste man ju ha varit där! PUCKON!!!


Kram mina cyniska vänner ;) 

Ovido - Quiz & Flashcards