Alla inlägg den 15 augusti 2008

Av Anders - 15 augusti 2008 17:20

Folk på mitt jobb är sjuka, sjuka å åter sjuka! å är de inte sjuka har de semester. Den enda som är frisk å aldrig blir sjuk, trött (även om jag blir det), är jag. Jag jobbar å sliter. Har inte haft många lediga helger denna sommar. Var ledig förra helgen. Var ner till småland då å söp bort mitt minne :P


Nej men det extra jag jobbade idag var igentligen inte värt. 8 timmar å knappt 1000 kronor extra. På söndag gör jag 8 timmar å får nästan 2400 kronor för det. Ska försöka få ledigt nästa söndag så att jag får gå hem efter jag sovit klart på jobbet...


Trots allt jobbande å att jag är konstant trött just nu så lever livet som det ska göra. Ni kanske missförstår mig, gnäller inte på att jag jobbar. Det är bara som livet är just nu. Å är livet så får man göra det med ett leende på läpparna. För oavsett så går livet vidare så då kan man vara glad när man går vidare :)


Kram mina cyniska vänner ;) 

Ovido - Quiz & Flashcards