Alla inlägg den 14 augusti 2008

Av Anders - 14 augusti 2008 17:28

Ja då fick man jobba imörö ändå. Men gör mig inte så jäkla mycket. Just nu går jag bara å inväntar min semester. När den är så blir jag goer å glaer. Fast glaer är jag idaer trots att de inte gick så som man hoppades i OS inatt.


Man borde väl inte nämna Ara eftersom alla redan gjort det men jag måste jag också. Jag kan inte mycket om brottning. För det första verkar det mycket slump vem som går vidare tack vare de nya reglerna. Iof lika för alla så där är väl inge klagomål förutom att de är jävligt konstiga å inte gjorde brottningen speciellt kul att kolla på.


Nej det som är det konstiga är hur han kunde bli dömd för mattflyck (om han nu det nu var det, det har jag inte fått riktigt koll på ännu. Tror inte ens att dommarna vet varför) när italienarna försökte fly varenda jävla gång han var i underläge och gjorde väl så också och fick inget. Jaja som sagt det är väl inte mitt att säga om det var rätt eller fel.


Däremot vad jag kan säga är att om han tyckte att det var helt sjukt fel domslut så gjorde han helt rätt som gick ifrån efter matchen utan att tacka å gick ifrån medaljcermonin. Man ska fan stå för det man tycker å visa det också!


Sen om det var rätt eller fel domslut det kan man ta någon annanstans. Å lär väl komma ett inlägg om hur mutade domarna lär ha varit imorgon. Å nej jag har inte sagt vad jag anser vad rätt eller fel i detta inlägg ;)


Kram mina cyniska vänner ;)

Ovido - Quiz & Flashcards