Alla inlägg den 10 augusti 2008

Av Anders - 10 augusti 2008 20:46

När jag åkte tåg ner till småland åkte jag första klass en liten bit på slutet. Å då frågar den vackra tösen efter hon kollat min biljett, vad jag ville ha för läsk. Jag svarar nej jag ska inte ha något. Å hon svarar snopet va vill du inte ha något det ingår ju en macka å läsk. What? tänker jag å är inte riktigt med på vad som har hänt. Men efter ett tag så får jag väl ur mig att jag tar en fanta. Hon skratta å små log lite när jag måste sett ut som ett stort frågetecken. Sen kom hon iaf tillbaka. Å då blev jag glad, för jag fick ju en smörgås :DDD


Sen en lite fundering bara hur fan kan man vara doktor i praktisk filosofi. Filosofi i överhuvu taget är ju inte praktiskt för fem jävla öre!!!


Kram mina cyniska vänner ;) 

Ovido - Quiz & Flashcards