Alla inlägg den 17 mars 2007

Av Anders - 17 mars 2007 17:23

Igårmorse åkte jag till jobbet kvart i sex på mörona. Dan innan var jag på kåren å festa (nykter)..På vägen dit hör jag hur de klunkar i skuffen öppnar flyttar runt på grejer. För ljudet var irriterande åker en bit till, ljudet fortfarande kvar då kommer jag på avgasröret. FAAAAN, försöker ta mig till jobbet så försiktigt som jag kan. Väl där kollar jag å min arbetskamrat upp problemet. Bakre ljuddämparen hade släppt, var lite rostig på ett ställa, tralalalala. Jaja så de är bara att köpa en ny djävul. Å sätta dit, nu lär jag inte ha bil till påsk, thats life.Efter jobbet, får jag låna min farbrors bil för jag ska åka till sälen, Byn sälen inte till en specifik säl (djur) pucko!!! Åker förbi borlänge plockar upp Betty, min kära Betty. Vi åker i rekord fart upp dit...eller inte vi stannar på en sibylla. Väl där uppe tog en ny fest vid. Var roligt på stället för de var så jävla splittrat de jag hängde med var bettys polare riktigt trevliga. Sen hade vi de jag kallade för fjortisarna som grogga på explorer (hoppas de inte nån som betty gjorde det ;)), sen hade vi gänget jag inte hade koll på.De bidde utgång där uppe, alla ska springa till bussen å springa av bussen varför fatta jag inte. Iaf så ville inte mina fötter stanna kvar på marken eller så tyckte de att resterande kropp skulle komma ner på deras nivå. Blir enormt jubel. Ja apgarvar för de är roligt sånt här, blir alltid att tänka på brittiska sketcher där de halkar å slår sig.Då passerar en ängel förbi mig, eller nja ett bekant ansikte de är Camilla som tittar ner från skyarna...eller de verka iaf så från backen. Visste att hon var där å att hon skulle dit jag skulle för Linda Bengtzing uppträdde där. Jupp du hörde rätt. LINDA! Men de förstörde lite utav min planering att överraska henne. Jag skulle ju komma fram till henne å säga nån sliskig raggningsreplik. Men så bidde inte fallet.Vi gick hem rätt tidigt Betty var butter för att hon inte fick se mer utav linda än vi fick. Han väl bara höra två låtar. Å jag tyckte de inte var så roligt att vara utä när inte hon hade roligt var ju för henne jag kom upp, försökte pigga upp henne men gick inge bra. Så satt vi oss på bussenSammanlagt gick utekvällen på ca 300 kr å då köpte jag bara en öl. 160 kr för inträde å garderob 80 kr för bus tur å retur...jaja vad säger man "when in bagdad liksom".Idag vakna jag packa mina grejer käka lunch med Betty, efter det tog jag mitt pick å pack mot blge. Efter Vansbro å att alla fartkameror (eller som de egentligen heter trafiksäkerhetskameror) så bidde de autobahn tillbaka till blge.Nu äre fest på g så inge Proffesorns Flashback idag hellerTata

Ovido - Quiz & Flashcards