Alla inlägg den 15 mars 2007

Av Anders - 15 mars 2007 12:30

Nej de blir ingen sån! har för mycket för mig...jag kommer vara fattig innan denna månad är slut å jag som var 1/66-delsmiljonär. Jaja idag bliir fest...blir road trip å fest lördag men vad som händer på lördag berättar jag först på söndag :P eller när jag träffar er personligen. På lördag blire utgång i borlänge och på söndag sover jag sött...En öl nu å mat snartProffesorns Flashback+ 44 f.Kr - Den romerske diktatorn (princeps), av den Romerska republiken, Julius Caesar mördas. (Se också idus.)+ 1820 - Maine blir den 23:e delstaten att ingå i den amerikanska unionen.+ 1906 - Rolls-Royce Ltd inregistreras.+ 1917 - Nikolaj II av Ryssland abdikerar.+ 1933 - Adolf Hitler utropar "Tredje riket", som enligt honom skall bestå i tusen år.+ 1939 - Nazityskland invaderar det som återstår av Tjeckoslovakien.+ 1946 - De första testförsöken av en tysk V-2-raket uförs i White Sands, USA.+ 1956 - Musikalen My Fair Lady med Rex Harrison och Julie Andrews har premiär på Broadway.+ 2004 - Spanske premiärministern José María Aznar förlorar parlamentsvalet tre dagar efter terrordådet i Madrid, och socialdemokraterna PSOE vinner. Socialdemokraternas partiledare José Luis Rodriguez Zapatero bekräftar direkt vallöftet att samtliga Iraktrupper på 1 300 man kommer att tas hem.+ 2004 - Amerikanska forskare offentliggör upptäcken av himlakroppen Sedna.+ 2007 - Betty besöker borlänge och kårenTata

Ovido - Quiz & Flashcards