Alla inlägg den 4 mars 2007

Av Anders - 4 mars 2007 15:11

Nej de blev ingen utgång igår men fan vad sugen jag var när jag börja kolla på melodifestivalen. De är något med den tävlingen som gör att de blir fart på min lever :D. Men jag hitta ingen som ville ut :( tänkte gå ut själv ett tag men för långt ner till stan.Idag har inte mycket hänt läst lite i mitt spexmanus. På tisdag börjar vi äntligen träna :)På torsdag är de dammiddag är väl inte allt för sugen på att vara med å arrangera men jaja. Proffesorns Flashback+ 1791 - Vermont blir den 14:e delstaten att ingå i den amerikanska unionen.+ 1877 - Emile Berliner uppfinner mikrofonen.+ 1933 - Franklin Delano Roosevelt svärs in som Förenta Staternas 32:a president+ 1954 – Den första framgångsrika njurtransplantationen utförs i Boston, Massachusetts+ 1966 - John Lennon säger "Vi (The Beatles) är större än Jesus". (Vilken tur att jag är gud ;) )+ 1970 - Arbetsveckan kortas ner från 42,5 timmar till 40.+ 1983 - Neil Young kollapsar av utmattning i pausen under en konsert.+ 1986 - Richard Manuel, 42-årig pianist i The Band, hänger sig från en duschdraperistång på ett motell i Winter Park, Florida. Han befann sig på turné med ett återbildat The Band (dock utan Robbie Robertson).+ 1995 - Åker en tonårig pojke till ett sjukhus i Washington och får ett så kallat "bionic eye" in opererat. (enkelt förklarat så opereras ett öga å ett chip in som gör att han kan se igen, kan man kalla honom för android?)+ 2007 - Proffesorn kollar på VasaloppetIdag fyller min kära vän Ingela 27 år, GRATTIS!Tata

Ovido - Quiz & Flashcards