Alla inlägg den 6 mars 2007

Av Anders - 6 mars 2007 20:23

Jupp varit borta sen kl 9 å fram till nu ungefär...Har iaf fått varit ledig en timme för lunch idag annars har de varit full fart från början till slut...De blir nästan 12 timmar usch, jaja vad gör man inte för konstens skull.Nej nu är hjärnan så jäkla tom så jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, vet att de var något men vet bara inte vad det var...Tata

Av Anders - 6 mars 2007 08:34

Jupp dagen börjar med att jag åker till Falun å ska läsa lite, sen blire föreläsning där borta. När klockan slagit 16 drar jag mig till regimentet där ska jag ha spexmöte när klockan sen slagit ca 18 då beger jag mig till Borlänge och tenoren och sätter mig på nästa möte. Sen är väl jag klar för dagen! Eller ja ska handla lite också lär väl inte vara hemma förrän kl 20 skulle jag tro.Tycker inte om sånna här dagar :( men lika glad för det är jag men gladast är nog räven...Proffesorns Flashback+ 1945 – Kommunistisk regering installeras i Rumänien+ 1953 - Gregorij Malenkov efterträder Josef Stalin som Sovjetunionens ledare+ 1962 - Tar Britt Wadner och AB Syd Reklam över piratradiostationen Radio Syd och sänder på internationellt vatten i Öresund från fartyget Cheeta.+ 1972 - John Lennon erhåller ett temporärt visum och får stanna kvar i USA. Anledningen till att de amerikanska myndigheterna inte ger honom ett permanent går tillbaka till hans narkotikadom från 1968.+ 1983 - Kondrad Hallenbarter blir förste man att åka Vasaloppet under fyra timmar.+ 1984 - En tolv månader lång strejk i brittisk kolindustri börjar.+ 1987 - 193 personer drunknar när färjan Herald of Free Enterprise kantrar+ 1988 - Föds Agnes. Idol Vinnare 2005. De du PeHå!!!+ 2007 - Proffesorn har fullt upp!

Ovido - Quiz & Flashcards