Alla inlägg den 7 mars 2007

Av Anders - 7 mars 2007 17:26

Jupp snart är det dags för möte! Gick mot ica kvantum å på vägen dit träffade jag Gammeln0llan trevligt att se den gamla räven igen!Skulle ha handlat en present men var så usel service så jag gick därifrån...Kom ihåg att "ingen kan vara nere med en ballong"Tata

Av Anders - 7 mars 2007 10:20

Detta blir nog en helt jävla sjukt bra dag tror jag! Har lite små saker som jag ska pyssla med sen har jag möte kl 18 men de är allt. Men de känns som om detta kommer bli en bra dag för en dag bra. :)Proffesorns Flashback+ 1785 - Sverige tar den västindiska kolonin Saint Barthélemy i besittning.+ 1876 - Alexander Graham Bell får patent på telefonen.+ 1897 - Hammarby IF bildas.+ 1911 - Revolution utbryter i Mexiko.+ 1931 - Riksdagshuset i Helsingfors invigs.+ 1936 - Hitler besätter Rhenlandet med trupper, sätter sig därmed över Locarnofördraget.+ 1945 - Bron över Rhen vid Remagen tas av amerikanska trupper, som börjar gå över den.+ 1982 - Fransmannen Jean-Paul Pierrat är snabbast i Vasaloppet men diskvalificeras för skidbyte. Lars Frykberg som är tvåa i mål döms som segrare.+ 1984 - Ingemar Stenmark vinner alpina världscuptävlingen i storslalom i Vail,Colorado + 2004 - Christian Olsson tangerar inomhusvärldsrekordet i tresteg vid inomhus-VM.+ 2007 - Proffesorns köper present åt sin morIdag har Camilla namsdag. Grattis!

Ovido - Quiz & Flashcards