Alla inlägg den 11 oktober 2007

Av Anders - 11 oktober 2007 10:55

Tror inte jag riktigt kunde räkna igår å tidigare. Det är ju fyra arbetspass kvar idag tills min ledighet. Baah önsketänkande tidigare nog.


Snälla alla ni på facebook. Sluta skicka alla dessa jävla aplication! Tror ni verkligen jag vill gå med i rosa bandet eller skaffa mig någon vampyr som jag sagt nej till 3000 gånger tidigare!!!  Skaffa ett liv människor!!!


Proffesorns Flashback 


+ 1884 - Föds Eleanor Roosevelt, amerikansk FN-delegat och presidenthustru.


+ 1946 - Tage Erlander blir svensk statsminister.


+ 1961 - Dör Chico Marx, amerikansk komiker (Bröderna Marx).


+ 1963 - Dör Edith Piaf, fransk sångerska.


+ 1965 - Föds Luke Perry, amerikansk skådespelare.


+ 1975 - Premiärprogrammet av Saturday Night Live sänds i amerikansk TV.


1975 - Bill Clinton och Hillary Rodham (sedermera Hillary Rodham Clinton) gifter sig.


+ 1984 - Kathryn D. Sullivan blir första amerikanska kvinna att genomföra en rymdpromenad.


+ 1996 - Radiostationen i Grimeton förklaras som byggnadsminne.


+ 2007 - Proffesorn inser att det är 4 arbetspass kvar idag...Snyfft!


Tata 

Ovido - Quiz & Flashcards