Alla inlägg den 3 oktober 2007

Av Anders - 3 oktober 2007 09:51

Idag är jag ledig men vetefan om det känns som det är så mycket jag ska göra. Städa, handla, handla ännu mera, ta en tur med bilen å kolla hur den mår. För jag hade lite strul med den igår, vet inte vad som hände?


Nej har inte tid att skriva här nå mer, blir en Flashback Sen är jag klar...Förresten har jag hållt på med Flashbacken nu i över ett år de ni :)


Proffesorns Flashback 


+ Idag är det Tysklands Nationaldag :) 


+ 1862 - Järnvägen Kongsvingerbanen öppnas.


+ 1935 - Italien invaderar Abessinien.


+ 1952 - Storbritannien provspränger sin första atombomb i Australien.


+ 1962 - Hylands hörna sänds för första gången i TV.


+ 1969 - Föds Gwen Stefani, amerikansk pop- och rocksångerska, No Doubt etc.


+ 1972 - Johnny Cash uppträder på Österåkeranstalten. Inspelningarna från konserten ges senare ut på albumet På Österåker.


+ 1972 - Föds Martin Stenmarck, svensk artist, vinnare av melodifestivalen 2005.


+ 1990 - Tyskland återförenas, och Östtyskland upphör därmed att existera.


+ 1993 - Styrkor tillhörande den somaliska krigsherren Aidids dödar 18 amerikanska rangers.


+ 1997 - Dör Jarl Kulle, svensk skådespelare.


+ 2007 - Proffesorn kommer på att Proffesorns Flashback är över ett år gammal :)


+ 2007 - Proffesorn Städar sin lägenhet :) 


Idag Fyller Hanbollspelaren Ljubomir Vranjes 34 år. GRATTIS 


Tata 

Ovido - Quiz & Flashcards