Alla inlägg den 20 december 2006

Av Anders - 20 december 2006 11:33

Idag är det onsdag...Mitten av veckan å kanske en utav de bättre dagarna om jag får säga de själv å de får jag ju eftersom de är jag som skriver å inte ni :PIdag händer inte mycket heller kanske ska till skolan å kopiera lite papper men de kan jag lika gärna ta imörö innan jag åker hem...Tittar på "The Lost Room" en Sci-Fi serie i tre avsnitt riktigt bra!Imörö åker jag till MH över jul. Kanske kommer tillbaka hit till Blge på annandagen eller annars blir det en annan dag :P. Får se hur mycket jag kommer skriva i min lilla hörna under jul å nyår. Har blitt nerbjuden till Tysklan över nyår. Skulle vilja åka dit! Men känns lite knappt om tid me tanke på att jag kanske får jobba under mellandagarna å efter nyår. Proffesorns Flashback+ 1483 - Den första boken i Sverige trycks av magister Johann Snell. Den heter Dyalogus creaturarum moralizatus (på svenska Skapelsens sedelärande samtal).+ 1537 - Föds Johan III, svensk kung 1568-1592.+ 1917 - Tjekan, den första sovjetiska hemliga polisen, grundas.+ 1989 - USA sänder trupper till Panama för att störta Manuel Noriegas regering.+ 1997 - Ylva Nowén vinner sin första världscupseger i slalom. Samanlagt tog hon fem å om inte jag minns fel var de 4:a i rad under 1997/1998 och en 2001/2002.+ 1999 - Högsta domstolen i Vermont utfärdar en dom som innebär att homosexuella par har samma rättigheter som heterosexuella gifta par.Idag fyller Robert Gustafsson 42 år. GRATTIS!

Ovido - Quiz & Flashcards