Alla inlägg den 12 december 2006

Av Anders - 12 december 2006 16:51

Sitter å väntar på att min lilla sockerkaka ska röka klart å spela klart sitt alfapet! eller betabet eller va tusan de heter. VI SKA ÄTA PIZZA! JAG VILL HA PIZZA NU!Tata

Av Anders - 12 december 2006 16:32

Nu var första seminarie klart har även ett på måndag sen är jag klar för denna termin. Även fast jag har en kurs kvar men den orkar jag inte gå på.Nu sitter jag här med min lilla sockerkaka å charlotte och sockerkakan gnäller hela tiden på att de låter som att vi är kära i varandra. Å jag som trodde vi var det ;)Proffesorn Flashback+ 1901 - Den första transatlantiska radiosändningen utförs av Guglielmo Marconi. Signalen skickas från Cornwall i Storbritannien och tas emot i Newfoundland, Kanada. + 1915 Föddes Frank Sinatra, Han avled 14 maj 1998. Har gjort låtar som "My Way" och "New York New York" för att nämna några.+ 1940 - har Disneys långfilm Fantasia premiär och går upp på biograferna i USA + 1956 - Japan beviljas inträde i FN. + 1961 - Hasse Alfredson och Tage Danielsson registrerar AB Svenska Ord hos Patent- och registreringsverket. + 1963 - Kenya uppnår självständighet från Storbritannien. + 1992 - Anne, prinsessa av Storbritannien, gifter om sig med Timothy Laurence. +1992 - Vid EGs toppmöte införs undantagsregler för Danmark i Maastrichtavtalet. Tata

Ovido - Quiz & Flashcards