Alla inlägg den 14 december 2006

Av Anders - 14 december 2006 17:19

Håller på att göra mig i ordning för årets sista kårkväll. Trevligt med jultema :D. Tråkigt att min lilla Betty Boop inte kunde komma :(Gjort en extremt bra skiva som ska med på elfest...tyvärr glömde jag låten som jag skulle ha med för min skulle en låt med blink 182 jaja thats lifeProffesorns Flashback+ 1503 - Nostradamus föds. Han är inte i livet. Om de beror på ålder eller om de beror på att han filosofera för mycket är osagt ;)+ 1697 - Karl XII kröns till Sveriges kung.+ 1911 - Första expeditionen når Sydpolen, ledd av Roald Amundsen.+ 1946 - FNs Generalförsamling röstar igenom att dess huvudkontor skall ligga i New York.+ 1969 - Monty Pythons Död papegoja-sketch visas för första gången.+ 1977 - Saturday Night Fever har premiär och ger världen John Travolta och Bee Gees.+ 2006 - Årets sista kårkväll in da Borlänge :D

Ovido - Quiz & Flashcards