Alla inlägg den 9 december 2006

Av Anders - 9 december 2006 13:42

De blir inge hemtenta för mig idag, vi får se om jag orkar göra de imörö, jag har imörö å månda på mig att göra den...will se hur de går!

Av Anders - 9 december 2006 12:18

Usch vad trött man är har inte orkat gått till skolan å göra min hemtenta...Jag bör ta mig dit om jag vill få betyget i kursen. Jaja va är ett betyg på högskola om inte lite peningar från csn!Ska ta mig dit fast blir nog vid kl 14 ska se på lite skidskytte först. Hoppas jag orkar ta mig dit efter det. Har rätt gott om tid på mig idag ingen verkar vilja gå ut med mig här i blg

Av Anders - 9 december 2006 09:05

Ja då var det dags att snart gå å göra hemtentan! Usch å pusst. Jusst nu ser jag på julkalendern!Proffesorns Flashback+ 1941 - Kina förklarar krig mot Japan, Tyskland och Italien.+ 1955 - Den första fristående ungdomsgården invigs i Vällingby.+ 1975 - Invandrare i Sverige får rösträtt i val till kommun, landsting och kyrkofullmäktige.+ 1992 - Prins Charles och prinsessan Dianas skilsmässa tillkännages.Lasse Holm fyller 63 år. Grattis!

Ovido - Quiz & Flashcards