Alla inlägg den 16 oktober 2006

Av Anders - 16 oktober 2006 10:16

Igår blev en sån där konstig dag där man inte gjorde något benen fick spasmer på kvällen men de var rätt väntat. Jag blev kär i blåbär igår därav dikten igår. Jag testade blåbärsylt på macka med messmör, APGOTT! Å så testade jag blåbärsylt till lappskojs också apgott. Fundera på att testa det till pommes men örkade inte det. Fick fnatt å lyssnade på julmusik igår!Idag är de måndag igen vi tycker inte om måndag därför kom jag på att idag är de:Dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före dopparedan.Om ni inte orka räkna alla dan före dan så kan jag säga att de är 69 dagar kvar till jul. 69 är en vacker siffra, vänder på siffrorna upp å ner blir de 69. Å vad de är mer behöver man nog inte säga ;)När man tänker på att de 69 dagar till jul å allt roligt man kan ha med två siffror som 69 så försvinner tankarna på att de är måndag idag :DIdag tänkte jag vara duktig å damsuga, ska väl till skolan en vända å kanske söka lite jobb får se hur de blir med den saken dockIdag 1955 hölls de folkomröstning om högertrafik, om inte jag minns fel blev det nej i den folkomröstningen men ändå kör vi på höger sida idag, bra att vi lyssnar på folket ;)Glöm inte Julen är på ingång ska komma snö i veckan. Jag blir så glad av snö!Hej svejs grus å gnejs!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards