Alla inlägg den 9 oktober 2006

Av Anders - 9 oktober 2006 08:25

Igår kväll var de bullkalas på moongate, de bidde även en Beck film men varför ska svenska filmer vara så hollywoodiserade (rätt roligt ord). Å nu är jag kvitt flashn0llan för smirnoffen jag fick för nån vecka sedan.Idag är det dags för ännu en meningslös måndag! Flera dagar innan helgen åter är här. Om ni inte har den så fixa Skellefte bandet Skumdums låt Meningslösa måndag beskriver denna dag oerhört bra. De släppte ett nytt album den 26 september i år.Idag kommer iaf Jennie tillbaka till blg. De är trevligt, hon har varit saknad iaf av mig. Idag är det också Ugandas nationaldag, ser vi kopplingen, kanske inte!Vill även passa på att säga att idag 1974 dog Oskar Schindler. För de som inte vet räddade han omkring 1200 judar från förintelsen under andra världskriget. De har gjorts en film om de till å med så ni borde veta detta!Då var de väl dags för frukost undrar om man örk...det är förbaskat långt till kylsåpet från datorn. Det är i sånna här lägen jag önskar att jag hade ett litet kylskåp breve datorn.Läser verkligen nån sådan här skit som jag skriver! Bara tomten vet!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards