Alla inlägg den 14 oktober 2006

Av Anders - 14 oktober 2006 09:52

Idag är de lördag...igår var sån här lagom bakisdag som jag visste de skulle i bli redan på torsdan. Ibland eller rätt ofta eller ja jämt är jag rätt bäst! Måste säga att turistettornas försök till badtaste i torsdas var extremt dåligt. Okaj kanske inte allt för snygga kläder men de matcha ju! Nej bättre lycka nästa gång annars gå inte utklädda alls!Igårkväll var de idol på moongate själv sov jag lite då å då under programmet. Har fyra saker att säga, 1. Markus kommer att vinna2. Snäckan är nog den smartaste utav dem alla (när han nästan gråter i intervjun, man blir stolt när man ser sånt)3. Linda har den klart häftigaste rösten jag hört på aplänge, Jag vill höra den till live musik gärna lite orkester instrument med.4. TV 4 är extremt kassa på att hitta bra programledare. De är nästan att man gråter när man ser två föredetta avdankade b-skådespelare som knappt vet vad talar om å ska försöka vara något de inte är!Å när jag ändå håller på å gnäller kan jag fortsätta gnälla på detta bloggande! Varför gör jag de, varför måste jag ha fallit för detta löjliga grupptryck!Nog gnällande nu till dagens händelser för ett antal år sedan.1927 - Roger Moore, brittiskfödd skådespelare, har bland annat spelat James Bond å helgonet1964 - Nikita Chrusjtjov avsätts som Sovjetunionens ledare.1977 - Dör Bing Crosby, Har enligt mig gjort den bästa verisionen utav White ChristmasPå tal om jul idag är de bara 71 dagar kvar till jul! JAG VILL HA SNÖÖÖÖ!Jul Jul strålande jul!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards