Alla inlägg den 8 oktober 2006

Av Anders - 8 oktober 2006 10:50

Äntligen söndan här! vet inte varför men känns skönt att de är sönda, tyvärr sov man lite dåligt, min lilla sockerkaka ringde å väckte mig klockan sent på natten. De gjorde inget, hon var lite berusad å pratade som jag brukar göra i vanliga fall om allt på en gång, var extremt roligt att höra.Idag 1916 var första gången sverige spöade danmark i fotboll å de gjorde de med hela 4-0 Trevligt!Nu har jag lagt ut bilderna från torsdags kårkvällen så snälla alla sluta tjata om det! Vi får väl se hur många bilder som får klagomål denna gång å om de beror på dubbelhaka eller att skjortan var skrynklig! Tror ni verkligen jag lägger ut bilderna för att vara elak. Å de är inte präcis att jag skulle kunna spendera min tid på annat sätt än att ta kort! T.ex koncentrera mig på att festa! Sådär nu har alla fått en känga! Känns bra för en dalkarl att få gnälla, jag menar vad ska han annars göra.Kika in "The Pic Of The Kårkväll", jag kallar den för handslag ;)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards