Alla inlägg den 5 oktober 2006

Av Anders - 5 oktober 2006 11:20

Usch, pusst, stånk, å stön då skriver man sånna här saker som jag inte riktigt förstår varför men av nån konstig anledning brukar jag alltid ha många besökare på mina sidor.Igår försökte jag få människor att bjuda mig på bullar eftersom de var kanelbullens dag men de slutade med att jag fick bjuda andra...illa illa. Å igår skulle Jazzpianisten Charlie Norman ha fyllt 86 om han hade levt.Idag är de fest igen men lilla Proffesorn ska vara nykter ikväll ska köra bil 05:45 imöröbitti. De ska bli kul ändå, som vanligt blire väl moongate 6 våning 6 kl 6 där förfesten hålls. Number of the beast! Dags att byta lokal kanske :PIdag fyller den förre kanadensiska hockeyspelaren Mario Lemieux 41 år Grattis!Pusst nu var första avklarad...dags för lunch nu :D

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards