Alla inlägg den 12 oktober 2006

Av Anders - 12 oktober 2006 10:52

Hej alla glada vänner där ute. Igår fick jag leka privat lärare åt ett antal Turistettor. De var extremt kassa på svensk politik, jag skäms nästan. Sen kom jag på att man fick inte lära sig sånt i grundskolan å de är ännu sämre! Då kom frågan varför kan jag detta, inte en aning, allmänbildning säger jag! Eller så är de helt enkelt för att jag är bäst ;)Vakna ca kl 10 skulle ha varit hos Christoffer med PH å börjat festa nu men örk inte ta mig dit. Istället tog jag mig en lättare frukost (en vitlöksbaguette, en skål fil å flingor och en kopp te).Nu har det blitt dags för lite TV. Sen om ungefär en halvtimme väntar lunchen. De är torsdag i dag å som torsdagar bör blir ärtsoppa till lunch, mumma. Har inte bestämmt mig om de blir ett halvt eller ett helt kilo till lunch!Ikväll är de kåren som gäller är sådan där badtaste funderar på att gå dit som en "Brat", men de är jobbigt att fixa till incestlockarna! Men de lär bli en redig fest ikväll å en bra bakisdag imörö :DIdag är det spaniens nationaldag! grattis! Å idag 1492 upptäckte Columbus Amerika då han korsat atlanten å går i land på en utav Bahamasöarna. Något som är ännu större idag är att Kajsa Bergkvist fyller 30 år idag!!! GRATTIS!!!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards