Alla inlägg den 7 oktober 2006

Av Anders - 7 oktober 2006 22:47

JAAAAAAAAAAAAAAAAA! 2-0 till Sverige mot Spanien...Fotbolls em 2008 här kommer vi!Varför skriver man egentligen sådant här vad har hänt med att lyfta telefonen å ringa till varandra, är vi så j***a självkära att vi måste visa upp de för andra. De är inte präcis att jag är bättre än någon annan, jag skriver också sån här blaja!

Av Anders - 7 oktober 2006 17:36

Pusst stånk å stön nu har man då äntligen blitt klar med bullbaket...sa jag förresten att jag har bakat bullar? Inte Ok vi tar allt från början. Igår fredag åkte jag hem till MH där jag skulle jobba ett par timmar, närmare 8 stycken. Efter jobbet var jag aptrött hade väl bara sovit nån timme eller två under natten. Hemma hos mor å far fick jag äta taccos...mumma. Sen var de dags att sova.Idag lördag började jag med att käka taccos till frukost, fortfarande lika gott! Sen var de dags för kaffe å efter det begav jag mig mot Ludvika. Tanka bilen där å handlade lite kläder. Sen begav jag mig mot Borlänge, under resan blir de trafikrapport på radion, hade visst skett en olycka söder om Kupolen. Anders tänkte att han skulle åka en annan väg för att slippa stå i kö å sådant. Fast är man nyfiken så är man. Så de var bara att åka å kolla vad som hade hänt. Troligtvis hade det blitt en liten krock när en skulle svänga vänster...Utomsocknes säger jag bara ;) . de verkade dock som att alla klarade sig helskinnade bara lite plåtskador på bilarna.I Borlänge stannade jag vi kupan. Även där handlades lite kläder. Måste säga att de är mycket trevligare att handla i LA (Ludvika) än i Borlänge. Dags å handla ingredienser till baket vilket också gjordes.Nu var klockan 15 usch så mycket då var de bara dags att baka. 3 timmar senare är jag klar! TADA! 110 stycken blev de till slut!Å idag för alla schalgerälskare så fyller Charlotte Perelli 32 år eller Charlotte Nilsson som hon hette när hon vann eurovision song contest 1999. GRATTIS!Kom ihåg att besöka min hemsida www.morgardshammar.tkKolla in bilden med bullarna... Visst ser de goda ut

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards