Alla inlägg den 27 juni 2008

Av Anders - 27 juni 2008 13:28

Detta är nog en utav de jadu jag vet inte vad. Låten är igentligen inte bra musikvideon suger men utav någon jävla anledning kan jag inte låta bli att titta på den och låta bli att sjunga på denna låt...Försök låta bli ni!


Yeti Girls - Sexyminisuperflowerpopupcolafan


Kram mina cyniska vänner ;)

Av Anders - 27 juni 2008 11:02

Varför spelar banden deras kändaste låt sist. Alla står å väntar på den. Eller jag vet ju varför. För skulle de spela den skulle ju alla gå när den spelats! Men är så fult. Så av rent principiella skäl så gick jag när dem började spelas igår.


Jag går ju inte å hör ett band live för att höra en jääääävla låt! Då kunde jag lika gärna tankat hem den å satt låtfanskapet på reapet! PUCKON!


Kram min cyniska vänner ;) 

Ovido - Quiz & Flashcards