Alla inlägg den 17 juni 2008

Av Anders - 17 juni 2008 16:38

Jobba jour. Kom hem å somna två timmar. Visst att jag var trött men trodde fan att jag inte var så trött.


Imörö är det dags för rikstadagen att ta ett beslut. Vet inte om man ska skratta eller gråta. De är fan sjukt. Vet inte vad som är sjukast. Lagen de ska införa eller när man hör politiker säga, jag är emot det men jag tänker rösta partienligt. WHAT? STÅ FÖR VAD DU TYCKER! DU ÄR FÖR FAN VALD FÖR DET! Det gäller alla politiker oavsett parti! STÅ FÖR VAD DU TYCKER!!!


Men så funkar ju inte politiken eftersom de är ju ett steg i sin karriär håller man inte med partilinjen så kommer man inte uppåt. Å uppåt vill ju alla. Framförallt de där som aldrig jobbat en dag utanför politiken, utan är uppväxt inom den där branchen! JÄVLA BROILERS! 


Kram mina cyniska vänner ;) 

Ovido - Quiz & Flashcards