Alla inlägg den 5 juni 2008

Av Anders - 5 juni 2008 18:40

Var å inhandla två stycken vattengevär idag. Någon som vill ha vattenkrig med mig :DDD.


Var även in på ica kvantum å där såg jag ett paket med tuggummi som jag ville ha. Men för att komma åt de paket jag ville ha så hade jag nog behövt en lång pinne. Någon som har en sådan så jag kan få ner mitt paket.


 


De är det där paketet i mitten som jag vill ha. Att de alltid ska vara precis  utom räckhåll (Satt iof väldigt högt upp på den där pelaren vilket gjorde att de locka mer att ta det i mitten).


Kram mina cyniska vänner ;) 

Av Anders - 5 juni 2008 10:48

Finns det några cyniska vänner där ute som ser saker för var de är. Å slutar gå runt i någon jävla naiv värld som inte existerar. Världen går att förändra de gör den. De är jag helt klar med. Men den går inte att ändra om vi tror att den är på ett annat vis än vad den igentligen är. Då är det ju som att arbeta i motvind. Jag menar inte den lilla motvinden heller, här pratar vi orkan.


Om inte Betner kommit fram i stå-upp världen vet jag inte vad jag hade gjort. Troligtvis gnällt på samma vis fast då inte nämnt Betner. Eftersom gnälla måste en stackars dalkarl få göra. Vad har jag annars kommit till världen för ;)


Däremot skulle det vara enormt skönt med lite cyniska vänner. De tär att höra alla naiva mänschor. Som det slutar med kommer bli totalt förstörda när de inser att jag har rätt. Å vem är det då som får ta hand om dem. Ja inte är det de andra naiva satarna. Utan då blire jag som får se till att göra så att de blir att må bra.


Mer cynism åt folket!


Kram mina cyniska vänner ;)

Ovido - Quiz & Flashcards