Alla inlägg den 2 juni 2008

Av Anders - 2 juni 2008 21:17

Idag har rutger namsdag de får mig helt klart att tänka på rutger gönåker i filmen strul. Han spelades utav Björn Skifs. Å Björn kommer ju från Vansbro och där har man vansbrosimmningen. Å simma det gör torskarna. Å torskarna är utrotningshotade. Därför skriver vi på vågrat 9 Folkpartister.


Kram mina cyniska vänner ;)

Av Anders - 2 juni 2008 11:01

Idag jobbar jag bara ett 19 timmars pass. Haha fyfan vad soft tur att man ha sånna här korta pass ibland å inte de där 24 timmars passen ;). Fast är ju jävligt lugnt pass jag har idag ändå.


Ibland undrar jag varför folk läser den här skiten som jag skriver. För det är ju inte bra för fem öre. Större delen går ju ut på att klanka ner på andra. Iof förtjänar ni det eftersom ni är totalt värdelösa å har konstiga åsikter (de flesta av er). De är som att ni hatar att älska mig eller älskar att hata mig. Ni får välja själva för läser gör ni ändå.


Kram mina cyniska vänner ;) 

Ovido - Quiz & Flashcards