Alla inlägg den 4 juni 2008

Av Anders - 4 juni 2008 08:40

På jobbet i måndags gick jag å en till igenom varandras brister. De är skitkul att analysera människor. Hon sa om mig iaf att "du är för snäll". Då blev jag glad, något man har jobbat för så länge å så får man den responsen, de värmer att se att man lyckats med det man vill uppnå med sig själv :)


Kram mina cyniska vänner ;) 

Av Anders - 4 juni 2008 08:23

Dagarna jag ska arbeta innan nästa ledighet minskar å minskar men de minskar inte tillräckligt fort. Peace And Love kommer närmare men inte närmare nog. Själv sitter jag ensam å det är ensamt nog ;).


Känner en person som fått en stalker efter sig. Yaaay inte bara jag som har sånna. Fast stalkers skulle ju kunna vara bra å ha. Tänk vad man skulle kunna få den att göra saker åt en :). Finns ju vissa nakdelar med stalkers också men jag tycker vi lägger fokus på de positiva delarna ;).


Tänkte även berätta att del 4 i min spritskola är filmad å att kring peace and love ska jag filma del 5. Får bara se när de blir klippta å klara.


Ett litet visdomsord innan vi lämnar bloggen för denna gång.


"Även stora hjärtan behöver tid för återhämtning"


Kram mina cyniska vänner ;)

Ovido - Quiz & Flashcards