Alla inlägg den 18 juni 2008

Av Anders - 18 juni 2008 09:54

Det är vad jag äter nu på morgonen. Äre gott? Dugligt. Äre nyttigt? Ja det äre väl. Ska jag jobba idag? Ja det ska jag. Så där nu är alla dagens viktiga frågor besvarade. Ni som tycker att FRA-beslutet är viktigt ni har fel. Vem fan bryr sig om någon sitter å kollar vad du gör. Jag menar det har ju inte funnits en diktator i världen som haft sådana här tidigare...eller vänta de har det ju! Å då var det ju sådant man kämpa för att få bort! Hmmm, har vi inte även åsiktsregistrerat folk här i sverige, å sådant blev ju olagligt. Nämen är vi påväg ett steg tillbaka.


Vilken tur att det inte är en viktig fråga idag. Den viktigaste frågan idag måste ju vara vad jag ska göra när jag slutat jobbet. Har ni något förslag?


Kram mina cyniska vänner ;) 

Ovido - Quiz & Flashcards